Eesti Pandipakend on Tallinna aasta vastutustundlik ettevõte

4.10.2018

Eile, 3. oktoobril selgusid Kalevi Spordihallis pidulikul Tallinna ettevõtlusauhindade galal selle aasta parim ettevõtlust või turismi soosiv kinnisvara arendusprojekt, ettevõtetevaheline koostööprojekt, alustav ettevõte, turismitegu, töökohtade looja, vastutustundlik ettevõte ja keskkonnasäästliku ökouuenduse turuletooja.

Tallinna Ettevõtlusameti juhataja Kairi Vaheri sõnul on võitjate ellu viidud tegevused avaldasid sel aastal kõige rohkem mõju Tallinna ettevõtluskeskkonna või turismi arengule ning eristusid teistest majandusliku väärtuse ning uuendusmeelsuse poolest. Tunnustuse pälvisid väga erinevad organisatsioonid. Nomineeritute hulgas leidus nii iduettevõtteid, perefirmasid kui globaalse haardega suurettevõtteid, aga ka valdkondlikke tugiorganisatsioone. „Tallinnale on kõik algatused, mis loovad heaolu ja töökohti ühte moodi olulised. Mida eripalgelisem on kohalik ettevõtlus, seda suurem on tõenäosus uute põnevate projektide või rahvusvahelise haardega ärimudelite tekkeks“.

Eesti Pandipakend võitis auhinna Tallinna 2018. aasta parima vastutustundliku ettevõtja kategoorias. Eesti Pandipakend on pandipakendite kogumisega tegelev taaskasutusorganisatsioon, kelle missiooniks on keskkonnasäästlikult läbipaistva ja kvaliteetse teenuse pakkumine kõigile oma partneritele. Alates 2005. aastast, mil Eestis loodi pandisüsteem, on (sh tallinlaste abiga) kokku kogutud ja taaskasutatud ligi 3,6 miljardit pandiga joogipakendit. Halvemal juhul võinuks need pakendid vedeleda metsa all, mererandades või prügimäel.

Lisaks taaskasutusorganisatsiooni põhitegevusele (mis panustab igapäevaselt Tallinna puhtamasse elukeskkonda) ehk pandipakendite taaskasutamisele, suurendati viimasel kuuel aastal laste ja noorte keskkonnaalaseid teadmisi ning selgitati õpilastele ja lasteaialastele pakendite taaskasutusse suunamise tähtsust. Seda Eesti Pandipakendi käitluskeskuses toimuvate harivate õppekäikude ja keskkonnatundide kaudu. Viimase aasta jooksul korraldas Pandipakend koostöös Eesti tuntud muusikutega noortele suunatud taaskasutuskampaania #ärarääma, mis kutsus sihtrühma läbi muusika loodushoidu panustama, näidates, et taaskasutus on popp.

Tagasi